Pakistan's famous poets' poetry collection.

Muhammad  saleem
0

 

Pakistan's famous poets' poetry collection.

پاکستان کے مشہور شعرا کا شعری مجموعہ۔

پروین شاکر 


تجھے مناؤں کہ اپنی انا کی بات سنوں

الجھ رہا ہے میرے فیصلوں کا ریشم پھر


اپنے قاتل کی ذہانت سے پریشان ہوں میں

روز اک موت نئے طرز کی ایجاد کرے



جون ایلیا 

میں بھی بہت عجیب ہوں اتنا عجیب ہوں کہ بس
خود کو تباہ کر لیا اور ملال بھی نہیں

جو گزاری نہ جا سکی ہم سے
ہم نے وہ زندگی گزاری ہے



ہم ہیں وہ ٹوٹی ہوئی کشتیوں والے تابشؔ 
جو کناروں کو ملاتے ہوئے مر جاتے ہیں 

ہم ہیں سوکھے ہوئے تالاب پہ بیٹھے ہوئے ہنس 
جو تعلق کو نبھاتے ہوئے مر جاتے ہیں

تو ہی اےشخص کہاں تک مجھے برداشت کرے 
بار بار ایک چہرہ نہیں دیکھا جاتا

 احمد فراز
زندگی پر اس سے بڑھ کر طنز کیا ہوگا فرازؔ
اس کا یہ کہنا کہ تو شاعر ہے دیوانہ نہیں

وہ اپنے زعم میں تھا بے خبر رہا مجھ سے
اسے خبر ہی نہیں میں نہیں رہا اس کا



رحمان فارس

مجھ کو خود میں جگہ نہیں ملتی 
تو ہے موجود اس قدر مجھ میں 

حوصلہ ہو تو بات بن جائے 
حوصلہ ہی نہیں مگر مجھ میں 



راحت اندوری

یہ ضروری ہے کہ آنکھوں کا بھرم قائم رہے
 نیند رکھو یا نہ رکھو خواب معیاری رکھو

شاخوں سے ٹوٹ جائیں وہ پتے نہیں ہیں ہم
آندھی سے کوئی کہ دے کہ اوقات میں رہے


Post a Comment

0Comments

Post a Comment (0)